Tip Facebook:Cara Untuk Mengetauhi No.id Dengan Menggunakan Handset


TIP RINGKAS UNTUK MENDAPATKAN NO.ID FACEBOOK

Di entry yang lepas aku membuat entry berkenaan

entry yang aku catat kali ni,,ada bersangkut paut jugalah dengan entry kat atas tu,aku
buat tip ni adalah sekiranya aku,kamu dan kamu semua masih lagi dalam penggunaan
handset cap unta.

kalau aku,kamu dan kamu semua berfacebook menggunakan pc/laptop/android/i-phone
dan yang sewaktu denganya,,rasanya kacang jer dalam bab-bab macam ni.
kalau menggunakan handset cap unta [symbian] terpaksa banyak kerjalah skit untuk mendapatkan no.id ni.


tanpa melengahkan kepenatan jari jemariku menaip,,okey kita pergi ke



LANGKAH-LANGKAHNYA
tip ini sesuai untuk [OPERA MINI]

1-log in facebook

2-pada handset anda [KLIK] pada gambar profile facebook anda,,dan apabila [LINK] telah
bertukar ke album profile dan dalam [MODE STANDBY] pada laman facebook.
tekan button [CLOSED TAB] pada handset anda..

3-apabila handset di [CLOSED TAB] ia akan pergi ke [HALAMAN UTAMA] pada handset anda.


4-anda akan nampak alamat [URL] dalam border [WEB BROWSER] kat atas sekali pada handset anda..dan dalam border tersebut tercatat [URL] macam ni..

[m.facebook.com/photo.php?fbid=310860342344307&id=100002610317923&set=]
angka yang bewarna [MERAH] adalah no.id

p/s:no.id diatas adalah contoh semata-mata.,,no.id anda ada pada gambar profile anda


bila dah dapat no.id..copy ataupun catat kat mana-mana pun
sebagai tanda peringatan
~sekian dan selamat mencuba~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~KOTAK KOMEN DISEDIAKAN HANYA UNTUK PENGOMEN YANG SUDI MENGOMENG~