AUDITION RAJA LAWAK PLAZA ALAM SENTRAL(in memori)






Ni bukan nombor loteri,4D atau sport toto,sebenarnya nombor dalam pic tu adalah satu nombor yang masih lagi melekat kat memori aku ni..



KL4216 sebenarnya nombor pendaftaran semasa aku audition raja lawak siri 4 di plaza alam sentral satu ketika dulu..
Semasa audition ni mungkin nasib tak menyebelahi aku kot kecundang ditengah jalan...hahahaa..
tapi kalau ditakdirkan nasib menyebelahi aku,mungkin sekarang ni aku sebaris
dengan kumpulan sepah,jehan dan
yang lain².. (adoii mat,,kuat koya mu)..

translate:KOYA (loghat terengganu) bermaksud  BERANGAN LEBIH.


Aku masih lagi ingat pesan juri,waktu tu jurinya shamsul ghau²,fauziah nawi dan zaibo..katanya.."arman,banyak lagi
yang perlu kau pelajari dan kamu tidak cukup bersedia
untuk audition ni"..

Sebenarnya aku tak ambik hati pun tentang kata² juri tu sebab
aku hanya suka² je audition raja lawak ni demi menyahut
cabaran member²..

Terima kasih kepada member² dan pihak juri kerana tidak ketawa
terbahak² semasa menonton persembahan aku..
mungkin sebab ni..aku kalah kot..hahaha..


Lagu kumpulan may-dalam kembara nilah yang menjadi memori semasa perjalanan aku ke audition raja lawak..


Di alunan ini
Ku luahkan keresahan
Untuk menempuhi
Liku liku dunia

Berdebar hatiku
Meneruskan langkah ini
Di manakah arah
Harus kutujui

Sepanjang jalan
Penuh kesulitan
Apakah diriku
Akan berjaya

Hanya pegangan
Sebagai cahaya
Untuk menyuluh
Di lorong gelita

Oh Tuhan berikanlah semangat
Untuk aku terus berdiri
Agar dapatku meneruskan langkah ini
Dan mencari
Kebenaran

Selagi riwayat
Belum berakhir
Takkan ku henti
Perjalanan ini


2 ulasan:

  1. waahhh! klau tak ni msti da jadi raja lawak kan.? tk pe la..bukan rezeki..slm blogger dari wan :)

    BalasPadam

~KOTAK KOMEN DISEDIAKAN HANYA UNTUK PENGOMEN YANG SUDI MENGOMENG~